Обслуговування СКУД

СКУД визнані на сьогоднішній день високоефективними програмно-технічними засобами, які допомагають вирішити питання обмеження доступу до приміщень, зон або на весь об’єкт, здійснювати контроль за переміщенням працівників по території організації. Такі системи включають в себе велику кількість різноманітних обладнання – це турнікети та замки, шлагбауми і контролери, апаратні комплекси, сканери друку, читачі карт допуска та багато іншого.

Технічне обслуговування СКУД

Коли системи контролю доступу активно експлуатуються, часто виникають проблеми з проходженням електричного сигналу. Випередити виникнення таких труднощів може тільки регулярне технічне обслуговування СКУД, що є гарантією бездоганного стану та роботоспособності системи.

  • Вчасний ремонт  техніки, керівництво установи чи підприємства може легко скоротити витрати на виконання ремонтних робіт, уникнути несподіваного виходу обладнання з ладу, продовжити термін експлуатації встановлених технічних засобів контролю.
  • Обслуговування нерідко передбачає проведення випробувальних робіт щодо джерел живлення, систем читання, перевірки ПО, налаштування замків, налаштування дверних дотягувачів , очищення всіх елементів системи, тестування напруги. У деяких випадках потрібна перепрограмування карт та використовуваних співробітниками електронних ключів.
  • У плановому технічному обслуговуванні входять роботи, спрямовані на визначення відповідності обладнання своїм функціональним характеристикам. Ціль обслуговування є підтримка обладнання в бездоганному стані, попередження пошкоджень та несправностей, регулярна перевірка систем.

СКУД обслуговування звичайно проводять спеціалісти компанії-встановщик або професіонали з компаній по встановленню подібних систем. Огляд техники проходить згідно з регламентом: це виконання зовнішнього огляду механізмів і робочих вузлів, різних закривних пристроїв, виявлення корозії або пошкоджень.

Вартість обслуговування СКУД

Ціни на обслуговування складаються з декількох важливих факторів: це не тільки загальна кількість обладнання на об’єкті, але і ступінь його складності, наявність або відсутність швидкого доступу до всіх важливих механізмів і вузлів, характеру пошкоджень та специфіки ремонту виявлених несправностей, обсягу роботи.

Щоб обслуговування не зменшило час і вимагало мінімальних витрат, краще створити договір, відповідно до якого і буде проводитися технічне обслуговування обладнання. Це мінімізує затрати: таке технічне обслуговування буде максимально економічним.

Якщо система контролю та управління доступом потребує ремонт, який не передбачений в договорах, ці роботи виконуються за додаткову плату. Організація-виконувач кожен місяць зобов’язана здійснювати огляд замків, турнікетів, читачів, перевіряти контакти, чистити систему від пороху та бруду.