Обслуговування домофонів

В поняття «технічне обслуговування домофонів» входять три однакових важливих складових, без кожної з яких неможливе тривале і безперебійне функціонування системи – сервісне обслуговування, ремонт та модернізація. Своєчасний ремонт та обслуговування гарантують вашій системі безпеки надійність, а своєчасна модернізація забезпечить її відповідність сучасним умовам. Зупиніться на кожному з пунктів конкретніше.

Перший етап – сервісне обслуговування домофонів, або як його часто називають, профілактичне. Головні цілі, які переслідує профілактичний сервіс домофонів: збільшення терміну служби кожного вузла домофона та всієї системи в цілому, а також мінімізація відказів обладнання. При цьому, чим уважніше проводиться настройка системи, тим нижче вірогідність уражених збоїв в роботі системи контролю доступу. Зрозуміло, що для кожного типу домофонів і навіть для кожної конкретної моделі є строго певний список профілактичних робіт та рекомендована періодичність їх проведення.

Ремонт домофонов може бути терміновим, поточним і плановим. Терміновий ремонт проводится тільки в экстренних випадках при відказі обладнання. Для його виконання застосовують найбільш кваліфікованих спеціалістів, що дозволяє повернути систему роботоздатності в стислі терміни. Плановий ремонт здійснюється спеціально зібраним для кожного з систем графіком з метою усунення невеликих несправностей, мало впливаючих на роботу системи в цілому.

На сучасному етапі розвитку індивідуальних та багатоабонентних систем контролю доступу велике значення має своєчасна модернізація обладнання. Стається і так, що обладнання встигає застаріти ще до його встановлення. Відповідно, з течією часу стає все складніше знайти запасні блоки замість видобутого свого ресурсу, що збільшує вартість ремонту. Тому дуже важливо своєчасно модернізувати обладнання. Наприклад, практично по всій країні координатні системи зразка 90-х років минулого століття зараз активно заміняються на сучасні цифрові. До того ж все більш доступні для масового користувача стають системи домофонів з відеомоніторами, які забезпечують більшу безпеку, але при цьому частіше несумісні з застарілими домофонами. Розширена поява інтеграції системи контролю доступу в життєзабезпечення сучасного «розумного дому» та зв’язку домофона з пультами пожежної та тривожної сигналізації.

Хто повинен обслуговувати домофон? Сервіс здійснює фірма – встановщик домофона, який має необхідні виробничі інструменти та необхідний пакет документів на домофон. Цей сервіс передбачає введення користувачами певної плати, яка повинна покривати витрати встановщика на поточне обслуговування домофона.